Diet + tillskott
Rotationen har funkat utom när jag var bortrest lördag-tisdag, då det blev tätare än fyra dagar för vissa livsmedel. Det blev också en del komjölksprodukter och gluten även om jag försökte minimera skadan – jag kunde inte styra över allt. Att ta tillskotten har fungerat bra, även citronen varje dag.
Allmäntillstånd
Har haft en del problem med gaser och förstoppning, både den här och förra veckan, men tror/hoppas att det var övergående.
Stressnivå
Har känt mig ganska ostressad den här veckan och har mest försökt meditera/vegetera när jag har stått i nån kö eller väntat på bussen.
Fysisk aktivitet
Några promenader har det blivit, en (för mig) riktigt tuff i söndags och en mindre tuff i tisdags. Har förutom det gjort lite soff-situps och ägnat mig åt att lyfta och bära stor tung väska under resan.
Sömn
Utan att stämma av med klockan tror jag att jag inte vaknar lika ofta på natten efter ny bettskena, relaxatorn och tejpen. På tal om relaxatorn så blir jag väldigt torr i halsen när jag använder den. Har känt mig tröttare än vanligt, mer ”riktig” trötthet – ungefär jämförligt med riktig hunger kontra sug. Det går fortfarande dåligt att gå och lägga mig 22, men ibland kommer jag i säng tidigare än förut i alla fall.