Diet + tillskott
Rotationen går ganska bra, har också infört egenkokad benbuljong och börjat med Alg-Börjes tillskott. Övriga tillskotten börjar falla på plats – det blir ju lite grann på nytt när det kommer en ändring av nåt slag.
Allmäntillstånd
Evighetsförkylningen kvarstår fortfarande, blir stadigt bättre men det tar väldigt lång tid och jag är fortfarande trött av att inte kunna sova på nätterna på grund av hosta/slem.
Stressnivå
Innevarande vecka gått upp till heltid med något lindrigare eget ansvar än normalt från tre veckor på 50% med inte särskilt mycket eget ansvar, och dessförinnan heltidssjukskriven sen jul. Känner mig oväntat stressad den här veckan, kan inte tänka ordentligt och har problem med att komma ihåg till exempel hur jag ska göra vissa jobbsaker, känner nästan att jag har hjärtklappning ibland. Klarar inte att fokusera ens som vanligt vilket inte heller brukar vara särskilt bra.
Sömn
Ligger fortfarande vaken till ett-två på nätterna på grund av hosta/slem. Har för nån dag sen börjat använda sömnapnéskenan igen men varken relaxator eller tejp. Planerar dock att återinföra även dem när hostan ger med sig.