Relaxatorn= Fortsätter att andas i den nästan varje kväll. Vet ej om jag känner mig lugnare eller inte. Svårt att avgöra. Provade sovplåstret i helgen men klarade inte mer än 20 min. Fick panik och tog bort det.
Har börjat äta Selen och E-vitamin tillskott. Äter också 1 Articroot per dag för att orka hålla kvar energin efter kl 13:00. Har faktiskt känt mig något piggare på em dagarna den här veckan, inte lika energilös som de senaste veckorna.
I helgen som var, skulle jag försöka ge mig på att baka fröknäcke. Köpte alla ingredienser. Läste högt från receptboken. Blandar ihop alla torrvaror och när jag kommer till vattnet som skall i, läser jag högt, 2,5 dl som står i receptet, sätter på vattenkokaren och häller i 2,5 liter vatten i fröblandningen. Orkar inte med mig själv, när det blir så här. Ingen mer bakning för mig på ett tag nu.
Jag hade så många förbjudna livsmedel, men alla var 1-3 mån. Så jag har återinfört både äpple, banan och blomkål ett tag nu, inte märkt någon skillnad.
Har gjort knackningarna 1 ggr den här veckan. Glömmer bort på kvällen. Somnar vid 20:00 tiden varje kväll.