-
2016-12-05 kl. 18:06 #988
Gabriella
Deltagare1) Dieten går fortsatt bra. Tycker att det är jätteskönt att veta vad som inhandlas och vad jag ska äta varje dag. Börjar dock tröttna på vissa av rätterna, så ska i sinom tid sätta mig ned och optimera min 4-dagarsmeny. Intressant är att jag den 3/12 råkade få i mig vitlök (grad 2-allergen som jag tidigare reagerat starkt på), men jag har till dags dato (5/12) inte märkt av någon reaktion. Jo, möjligtvis var jag lite lösare i magen nån dag efter, men det kan ju har berott på att jag var ute och reste och inte kunde följa rotationen till punkt och pricka.
2) Känner mig överlag lugnare och mindre stressad, även om jag nog skulle behöva stressa ned ytterligare. Har mått bra och känt mig glad, och jag känner ett ökat behov av att röra på mig. Just det, 26/11 körde jag spinning i 30 min, men det glömde jag skriva in i aktivitetsdagboken. Körde sen även BodyPump 29/11, och det kändes mycket bra att få både flås och muskler tränade samma vecka.
3) Jag har använt relaxatorn, men kom av mig en aning när jag var ute och reste. Men jag tycker att det är jätteskönt att sitta med den framför TV:n. Då koncentrerar man sig på att andas istället för på allt annat som rör sig i de små grå.
4) Sover fortfarande som en stock och somnar ca 5 min efter att jag har gått och lagt mig. Vill fortfarande gärna ha någon form av ljud på en stund när jag somnar och somnar om. Ljudet stängs automatiskt av efter ca 30 min, men försöker jobba på att få bort det helt. Har testat att använda tejpen och lyckades ha den på en halv natt. Ska försöka igen – trägen vinner!
Och det var allt jag kunde komma på denna vecka!
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.