1) Dieten går mycket bra, men börjar tröttna på min 4-dagarsmeny – ska börja fila på en ny. Tillskotten går också bra och jag tar samtliga regelbundet.
2) Har haft en fortsatt lite småstressig vecka och känner mig fortfarande smått ”hyper”. Fick idag mina provresultat (prover tagna 16/11) och mitt TSH ligger nu på 2,37. Förstår inte riktigt hur jag kan ha hypersymptom när TSH ligger för högt, men det kanske beror på generell stress i vardagen. För en månad sedan låg jag på 2,7 och höjde då i samråd med Dr Taube Tell och till viss del Lisa till 150 mcg/dag. Dr Taube Tell har nu enligt mina senaste resultat höjt till 162,5 mcg/dag.
3) Jag brukar knacka och använder Relaxatorn nån gång om dagen. Har testat tejpen, men tyckte att det var obehagligt. Ska försöka igen. Har fullt sjå med att fylla i kost- och aktivitetsdagbok och har inte börjat med Anders andningsprogram än, även om jag vet att det vore nyttigt för mig. Tycker att det börjar bli lite väl mycket att logga.
4) Har jobbat ganska sent och har inte haft tid med mer än nåt träningspass/vecka.
5) Sover bra, men hypersymptomen innebär för mig en viss oro i kroppen och det känns ibland som att jag har sovit oroligt.
6) Bokning av individuella tider och provtagningstider (hade nog gått smidigare att boka in sig på plats, så som vi gjorde inför vår första provtagning).