• 2016-11-24 kl. 19:33 #970
    Marie
    Deltagare

Tillskott: Tar alla tillskott utom Ultra Inflamx. Tar Colostrum och allzym dpp iv samtidigt som jag äter maten. Adreno Plus hinner tar jag inte full dos. Blir så mätt på allt vatten och alla tillskott…

Stress: Fortsätter med avslappnad djupandning och ibland tapping. Kör relaxatorn 15-30 minuter varje dag när jag sitter i bilen till och från jobbet.

Träning: Opererade axeln onsdag så denna vecka har det blivit väldigt få steg. Men jag har alltid aktivitetsarmbandet på mig så jag följer alltid hur min dag sett ut.

Sömn: Ingen förändring (tar Circadin och Magnesium till kvällen och känner mig relativt avslappnad, men går sällan ner i djupsömn efter det att jag vaknat på natten).

Mat: Äter fritt från gluten/mjölk/socker + allergener. Roterar inte 100%.

Allmäntillstånd/symtom: Är piggare och har ingen hjärndimma kvar! Är vid ganska gott humör men har ont pga axeln. Är fortfarande inte frusen, snarare tvärt om – känner mig varm och kan ta av mig mina tjocka tröjor. Känner mig lugn och avslappnad efter privata sessionen EFT. Har inte haft några känningar från panikångestattacken. Har hjälp i hemmet denna vecka av svärföräldrarna.

Övrigt: Vill gärna fortsätta att träffas i gruppen, och bli handledda av Lisa och Sanna. Fler sessioner med matlagning, samt uppföljning av alla blodprover och annat.

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.