• 2016-11-24 kl. 19:22 #969
    Marie
    Deltagare

Tillskott: Tar alla tillskott utom Ultra Inflamx. Tar Colostrum och allzym dpp iv samtidigt som jag äter maten. Adreno Plus hinner tar jag inte full dos, men jag gör så gott jag kan. Har bytt Magnesium till en för magen mildare variant vilket har gjort att jag inte är lika orolig i magen och behöver inte längre gå upp tidigt på morgonen för att tömma tarmen.

Stress: Fortsätter med djupandning och ibland tapping. Kör relaxatorn 15-30 minuter varje dag. Sover alltid med stängd mun, utan tejp.

Träning: Nu när jag börjat jobba rör jag på mig lite mer och har därmed också ökat stegen varje dag.

Sömn: Tar Circadin och Magnesium till kvällen och känner mig relativt avslappnad, men går sällan ner i djupsömn efter det att jag vaknat på natten.

Mat: Äter fritt från gluten/mjölk/socker + allergener. Till helgen var jag på heldagskonferenser och frångick gluten/mjölkfritt. Kände på en gång att jag svullnade upp i armar/händer och ben/fötter.

Allmäntillstånd/symtom: Jag tycker mig märka att jag blivit piggare och min hjärndimma minns jag inte riktigt när jag hade sist. Är vid ganska gott humör. Nya TSH-värden visar ”normalt”. Jobbar 50% och det fungerar jättebra. Känner mig inte konstant frusen som jag alltid gjort tidigare. Min svullna mage kommer tillbaka så fort jag gör avkall på gluten/mjölkfritt. Fick även ont i äggstockarna/livmodern samt åter igen känningar kring min inflammerade bukspottskörtel.

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.