• 2016-11-09 kl. 18:20 #910
    Gabriella
    Deltagare

Hej!

Veckan som har gått har varit bra och lugn. Inte särskilt mycket stress på jobbet. Vi fick igår besked om att företaget ska genomgå vissa omstruktureringar, vilket jag upplevde som mycket jobbigt eftersom jag direkt blev orolig för att jag ska utsättas för fler stressmoment, vilket i sin tur då kan leda till att mina värden kommer ur balans, och jag blir då rädd för att jag ska bli sjuk igen. Dock var min chef mycket förstående och försäkrade mig om att man har tagit min situation i beaktande när man planlade arbetsfördelningen. Kändes otroligt skönt att bli tagen på allvar!

Har haft helt slut på Ultra InflamX sen nästan två veckor tillbaka, men har inte märkt någon större skillnad sen jag slutade med den. Har trappat ned på Adreno eftersom den höll på att ta slut och hade precis som sist ont i huvudet några dagar efter påbörjad nedtrappning.

Matrotationen har gått mycket bra och jag har varit mycket noga med att rotera allt. En gång fick jag dock ta hasselnötsmjölk eftersom mandelmjölken var slut, men det är nog ingen katastrof. 🙂

Tror inte att jag har gett någon feedback på zinktestet, men jag kände direkt en mycket stark metallsmak som satt i rätt länge. Var lite luddig i munnen en stund efteråt.

Har testat urin-PH i tre dagar (sista dagen imorrn) och har legat mellan 6,5-7,2.

Har även räknat kalorier och kom underfund med att min rotationsplan var lite obalanserad så jag har kastat om den lite så att jag får i mig tillräckligt varje dag.

Allmäntillståndet denna vecka har varit mycket bra och jag sover som ett barn. Lägger mig senast 22 och sover då oftast inom 5 minuter. Denna vecka har jag sovit mellan 7,5-10,75 (!) timmar per natt. Min mensturation var heller inte lika riklig eller smärtsam som tidigare och mina PMS’symptom var mycket mildare. Vet inte om det har något med saken att göra, men så var det i alla fall.

Glömmer hela tiden bort att ta en knackstund morgon och kväll, men knackar lite varje dag. Känner dock att jag med Lisas hjälp vill försöka fördjupa tekniken.

Ser fram emot att lära mig om andning på fredag! Hejhej!

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.