Det negativa den här veckan är att jag åter har drabbats av en hemsk trötthet. Har tidigare inte känt sån förlamande trötthet på jobbet, men den här veckan har jag gjort det. Runt 14 tiden, så är det som att dra ned en rullgardin. Tappar all energi och det är enbart vilja som håller kvar koncentrationen och vakenheten tills jag får gå hem vid 16 tiden. Urjobbigt.
Har druckit 1 flaska blutsaft under 2 veckor men det har inte direkt hjälpt den här veckan. Köpte rysk rot xtra stark i onsdags, som jag tagit 1 tabl av vid 12 tiden, så då blev det bättre. När jag kommer hem, så går jag å lägger mig nästan direkt. Äter först å ligger sen å kollar tv, tills jag somnar vid 21 tiden.
Det positiva är att klimakterievallningarna fortfarande nästan har försvunnit. Tidigare hade jag 10-15 st per dag. Nu är det bara ungefär 4-5 ggr/dag. Trots att jag har slutat med hormon tabletterna. Dessutom har led och muskelvärken i benen minskat avsevärt och ligger på en låg nivå, så jag behöver inte ta smärtstillande tabletter lika ofta. (Tidigare tog jag varje kväll).
Har druckit 1 burk starköl till maten på fredagskvällen den här veckan. Fuskat.