• 2017-03-17 kl. 16:54 #1124
    Gabriella
    Deltagare

Hej hej!

Så, huvudvärken avtog 11/3 och jag började känna mig piggare igen. Fortfarande stelare än vanligt i nacken. Mår på det hela taget bra (även om jag känner att kroppen nog saknar ett eller flera tillskott), men känner mig ganska förstoppad (det är en avsevärd skillnad på mina toalettvanor med och utan tillskott) och jag är mycket gasig, vilket börjar bli lite jobbig. Sover inte riktigt lika bra och har upplevt mildare myrkrypningar i händerna och benen.

Har inte upplevt något ökat sockersug och mina blodsockernivåer känns fortsatt bra.

Har i veckan fått veta att dels min faster och min bästa väns svärmor har fått cancer, men jag resonerar okaraktäristiskt sansat kring det hela. Det har liksom inte frätt sig in i mitt innersta så som det brukar göra. Vi får se om det kommer när mensen nalkas.

Min ägglossning kom tidigare än beräknat (3 dagar) och jag brukar vara som en klocka, och jag har sedan ägglossningen för drygt en vecka sen haft jätteömma bröst, vilket jag vanligtvis brukar få några dagar före mens.

Har denna vecka varit fruktansvärt lättirriterad, mycket mer än vanligt, och jag har haft en hektisk (men inte skadligt stressig) vecka på jobbet.

Hanterar det hela med att försöka vara hemma så mycket som möjligt, laga mat, bada, ”ramla ned i kroppen”, och liksom tänka på stunden.

Nu när jag mår bättre och för en gångs skull inte är förkyld (peppar peppar) börjar jag bli sugen på att börja träna igen. Ska faktiskt springa Tunnel Run 25/3 och har inte direkt löptränat, men det hade jag inte gjort inför Midnattsloppet i somras heller och då hade jag ju en massa inflammationer i kroppen. Det ska bli spännande att se om jag känner något skillnad!

Och det var allt jag kunde komma på för stunden.

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.