-
2016-10-20 kl. 22:45 #834
Annika
DeltagareHej!
Kostrotationen fungerar bra sedan 1 månad. Jag har inte missat många gånger. Har inte ätit det jag ska undvika någon gång. Slutade med kaffe förra onsdagen och har inte märkt någon skillnad.
Jag tar full dos av alla kosttillskotten.Precis när mitt långvariga magont hade gått över för 3 veckor sedan så råkade jag få i mig lite av en laktosfri produkt och lite parmesan och det kom tillbaka direkt och har inte gått över än.
Blev ordinerad 3 msk kokosolja om dagen för två veckor sedan och när jag började med det, full dos meddetsamma naturligtvis, så fick jag ont strax under vänster revben och det har jag inte haft på många år. Men det har blivit bättre sedan jag minskade på kokosoljan. Måste väl vänja magen med så mycket fett.
Jag är väldigt trött och slut och har ibland inte orkat gå ut på flera dagar. När jag fick B12 spruta fick jag mer energi men jag är fortfarande väldigt trött.
Har gått några promenader och börjat på mindfulnesskurs.Jag jobbar på att komma i säng kl. 22 men har inte kommit dit än, men jag är på väg.
Nillas bok och koncept tycker jag är väldigt bra. Jag har lagat flera recept.
Det är lite svårt att få ut allt jag skulle vilja av den här kursen eftersom det är krångligt när jag ska kostrotera samtidigt.
Sedan vi började med kursen förra söndagen känner jag mig uppblåst och svullen. Byxorna sitter mycket tajtare och ändå har jag inte gått upp i vikt. Händerna känns väldigt torra. Ögonen är också torra.Zinktestet – Det smakade nästan som vatten. Lite beskt längst bak i svalget. Konstig känsla fram på tungan. När jag svalde smakade det illa och tungan var sträv.
Jodtestet – märket var väldigt svagt på kvällen.
Jag dricker nästan 2 l vatten varje dag + några koppar örtte.
Citronvatten varje morgon.Jag funderar om jag får i mig tillräckligt med protein.
//Annika
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.