• 2016-10-26 kl. 19:09 #843
    Veronica
    Deltagare

Måste först bekänna att jag fuskade i söndags. Vi firade födelsedagsfest och jag åt en liten bit hembakad tårta och en liten bit äppelkaka till lunch. Fick ordentligt ont i leder och muskler redan under kvällen och även under nästa dag. Där fick jag ett tydligt besked hur viktig maten är för kroppen. Vad vi stoppar i oss. Samtidigt undrar jag, kommer jag aldrig att kunna äta s.k. onyttig mat igen, utan att få någon form av biverkan?

Under den här sista tiden har jag märkt att min ischiassmärta har klingat av nästan helt. Yippie. Samma med min muskelvärk i benen. Ledsmärtan i benen och armarna har minskat men inte försvunnit. Det känns väldigt positivt.

Tröttheten har däremot varit katastrofal den här veckan. Har somnat vid 20:00 tiden varje kväll.
    Gått hem från jobbet, försökt att variera maten så gott det går, sen hamnat i soffan en stund. Sen sängen via badrummet. Har velat träna eller träffa någon kompis men inte orkat någonting efter att jag kommit hem från jobbet. Var har mitt liv tagit vägen?

Äter fortfarande halv dos av ordinerade kosttillskott men ökar doserna under helgerna och det har funkat bra utan att jag har fått huvudvärk.

Har fortfarande svårast att variera maten på morgonen men jag kämpar på. Det blir samma frukost då och då, när jag inte orkat handlat på kvällen eller är för trött.

Har testat knackningarna 3-4 ggr under den här veckan. Märker på pulsklockan att pulsen går ned efteråt men inte märkt nåt annat.

Upplever att jag varit ganska trögtänkt och glömsk senaste tiden. Även hjärndimman har kommit åter igen, mer än vanligt. Ja, det var allt för den här veckan.
    Veronica

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.