• 2016-10-26 kl. 21:31 #846
    Helena
    Deltagare

Rotationen funkar ganska bra, inte 100% men det är oftast småsaker som inte lyckas, alltså inte nån huvudingrediens. Det är också fortfarande roligt att vara tvungen att vidga vyerna lite, prova nya recept och råvaror – vad gott brysselkål är, det trodde jag aldrig!

Har kommit igång så smått med gummibandsträning och lite chi gong, men har svårt att få till det. Har också praktiserat Gunillas tapping när jag har kommit ihåg det.

Jag har gått ner 3-4 kilo sen början vilket känns riktigt bra. Det känns generellt lugnare i magen – sällan gaser eller förstoppning jämfört med innan.

Det känns som att jag har mer luft i lungorna/lite mer ”ork” i rösten/lite lättare att kunna andas lite djupare (har svårt att beskriva känslan). Fortfarande väldigt segt slem men inte riktigt samma mängd.

Jag vet inte om det stämmer, men jag inbillar mig i varje fall att jag har liiiiite lättare nu för att komma ihåg vad jag höll på att prata om ifall jag blir avbruten av att jag behöver andas in eller att nån annan börjar prata.

Tillskotten fungerar bra, jag har fått till en ordning så att jag nästan alltid kommer ihåg att ta dem vid rätt tillfälle, och de orsakar inga fysiska besvär förutom när kapslarna fastnar i halsen på väg ner. Tvärtom har fot-/ben-kramperna gått tillbaka igen sen magnesiumdosen höjdes – jag kompletterar också med spray.

Jag känner mig inte lika torr i ögonen som tidigare. Munnen känns inte heller riktigt lika torr som förut. Huden är lika torr som vanligt.

2016-10-27 kl. 17:05 #854

Tack för detta. Det låter bra! Jag tror att huden kommer att bli mindre torr när du tagit oljetillskottet under en lite längre tid.

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.