Hämtade nya tillskotten i söndags och började med full dos direkt i måndags. Det har gått bra men det är svårt att lyckas svälja ner alla dessa kapslar. Fördelen är ju att man måste dricka extra mycket. 🙂
Har noterat mindre besvär med acne.
Även mindre fett i urin.
Känner mig lite mer energisk trots den vanliga tröttheten.
Kämpar vidare med att gå och lägga mig i vettig tid, det går så där. Samma med träning, det finns i tankarna men när det skulle passa att göra det har jag glömt det. Funderar på lämplig strategi då jag inte har kalenderfunktion i min gamla telefon.
Tror att jag kanske har fått vallningar eller nåt liknande, blir ibland plötsligt varm och kanske till och med svettig och efter en stund går det över igen. I övrigt är jag tillbaks till mitt vanliga jag med låg kroppstemperatur (oftast mellan strax under 36 och upp till 36,5 på morgonen), kalla händer och fötter och rätt frusen.
Har nu lyckats med rotationen 100% sen i lördags. Väldigt stolt över det!
Jodtestet: Fläcken fanns kvar i lite drygt ett dygn även om den var väldigt svag mot slutet.
Zinktestet: Vätskan smakade illa direkt och sen under hela de 20 sekunderna, dock hade den precis börjat ändra karaktär åt det godare hållet när det var dags att svälja. Fick sträv tunga.