• 2016-10-27 kl. 18:49 #856
    Lisa
    Deltagare

Hej
    Ledsen att min veckorapport kommer en dag för sent. Ibland är jag rätt korkad när det gäller datorer.
    Idag mår jag väldigt bra. För några dagar sedan hade jag smärtor i buken. De försvann efter 24 timmar. Möjligen berodde det på att jag ätit yoghurt. Det har jag slutat med.
    Jag har gått ner tre kilo allt som allt. Hade hoppats på fler men det kanske är bra att skynda långsamt. Ibland när jag har mycket att göra känner jag en stress att hinna med alla piller, handla och förbereda måltiderna. Ibland haltar rotationsdieten något. Jag byter ordningen någon gång beroende på var jag äter. Hoppas det är ok ?
    Jag har sedan starten känt många positiva förändringar. Naglarna har blivit starkare, håret tjockare, från grå i ansiktet till lite mer naturlig hudfärg, huden är mindre torr.
    Jag sover mycket bättre, melatoninet som Lisa skrev ut gör nog sitt till. Men allra skönast är ändå att slippa en oberäknelig och bubblig mage.
    Jag tycker att det är spännande och roligt att vara med i vårt projekt och jag hoppas att jag kan öka takten i viktminskningen något.
    Hej
    Lisa Söderberg

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.