• 2016-12-14 kl. 20:28 #1004
    Margareta
    Deltagare

Jag mår ganska bra efter att ha varit på resa till släkten i Schweiz. Otroligt härlig resa med mycket skratt, miljöombyte, sol på 1800 meters höjd, släktträff…dåligt med sömn, lagt mig senare än vanligt, alla fattar inte det här med maten så det var lite men bara lite jobbigt. handlade nödproviant i form av hommus med chili, ärtröra med citron, surkål….

Trots det så mådde jag så otroligt bra. Tror det var för att jag inte hade något som helst ansvar. Jag var trygg i min syskonskara och släkten, jag bara följde med, vilade om jag behövde. Ingen som krävde något av mig. Tänkte inte på det, förrän jag landat på Arlanda….då kom stressen över mig ang vattenläckan, renoveringen….beslut jag måste ta.

Dagen efter gick jag till Lisa och fick min individuella knackning. Kändes bra, men samtidigt svårt. Skulle behöva göra detta flera ggr.

Vid något tillfälle var jag tvungen att springa efter en buss, och då fick jag nästan ont i bröstet. Jag kände igen känslan som om jag äter för hög dos Levaxin. Hoppas det visar sig på fredag i genomgången.

Mina ögon är inte längre röda och klådan är borta. Skönt.

Jag äter som tidigare, har plockat in ananas i min rotation, men det gjorde min mage svullen och öm. Så jag väntar lite innan jag tar in något annat. Det känns helt ok.

Mina promenader är bra, men kan bli bättre.

Jag går stadigt men långsamt ner i vikt. I går avslöjade jag för första ggr för min dotter hur mycket jag väger. För några dagar sen visade vågen 69.9 vilket gjorde mig alldeles paff. Trodde vågen var trasig. Det var många år sen ….

Jag sover också ganska så bra. Betydligt bättre än tidigare.

• Detta ämne redigerades för 6 år, 9 månader sedan av Margareta.

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.