• 2016-11-23 kl. 20:11 #960
    Sofia
    Deltagare

1) Hur det går m diet + tillskott

Tar full dos tillskott. Eliminerar allt jag ska. Har skrivit en rotationsplan som jag är ganska nöjd med nu. Har dock en massa färskvaror i kylen att äta upp innan jag reser bort en vecka på fredag. Får rotera bäst jag kan utifrån det jag har nu. Som tur är är min familj i Skåne införstådd och peppande med dieten så det blir inga problem att involvera dem i min kost när jag är där.

2) Allmäntillstånd och ev förändringar i hur ni mår, dvs ev nya symtom o/e förbättringar

Fysiskt sett mår jag på det stora hela bra. Fick troligen i mig något knasigt i samband med social tillställning i helgen, blev dålig i magen dagen efteråt och kände att en förkylning var på gång direkt. Detta gick över efter två dagar med rätt leverne igen. 🙂

3) Stressnivå och vad ni provat för hanteringsstrategier

Känner mig lugnare och lugnare. Har använt relaxatorn, meditation och knackningar. Nu när jag är relativt klar med nya boendet kan jag slappna av mera. Känns som att återhämtningen ända ner på cellnivå äntligen har fått utrymme att komma i gång. Har fått en del nyttiga självinsikter i och med studien m.m. som bidragit till min känsla av sammanhang och helhet.

4) Hur det gått att öka fysik aktivitet

De två dagarna jag kände mig hängig rörde jag knappt en fena. Nu är jag ute och promenerar ca 1 h om dagen. Gjort hemmaträning i 20 min 1 gång.

5) Sömn

Sover gott ca 8 h än så länge, peppar peppar. Funkar bra med tejpen. Har också börjat öppna fönstret lite mera så att det blir riktigt svalt i rummet på natten. Känns bra!

6.
    Kan inte komma på nån fråga just nu…

Vi ses på fredag 🙂

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.