• 2016-11-17 kl. 16:19 #943
    Jenny L
    Deltagare

Dieten:
    Det går bra, jag satsar nu på att skapa ett rullande 4-dagarsschema och ämnar få rutin på det för att och spara tid och tankeverksamhet. Elimineringen funkar fint med vissa undantag då jag vid tillfälle behövt äta borta-lunch och då blev det lax två dagar i rad.
    Jag är inte alls sugen på att börja introducera de ämnen som fanns under 2-månadersförbuden, så jag låter bli.
    Det går hyfsat med tillskotten men inget vidare med de preparat som ska tas MELLAN måltiderna. Det blir oftast TILL istället…
    Har mått illa ett par gånger när jag ätit och fått för mig att det beror på Metagesten varför jag blivit dålig på att ta just den.
    InflamX-en tar jag 2 skopor om dagen, när jag tar mer får jag mjält-känning.

Allmäntillstånd:
    Jag har väldigt mycket omkring mig just nu och hade det varit det här pådraget för ett halvår sedan hade jag varit knäckt. Känner mig SÅÅÅ mycket starkare och bättre nu sen studien började.
    Jag känner mig överlag renare, tydligare och skarp i mina konturer. Jag gör vad jag kan för att värna mina egna behov även om situationen lämnar en del övrigt att önska. Förhandlar INTE bort min YinYoga.

Stressnivån:
    Är som sagt HÖG och YinYogan är en av mina bästa strategier för att hantera den. Jag har sovit med tejpen och andats i nappen men inte märkt någonting än.

Fysisk aktivitetsökning:
    I och med snöfallet har jag fått ställa cykeln vilket har inneburit att jag ökat mina steg med 2-300 procent. 🙂

Sömn:
    Förbaskat svårt att komma i säng före 23 och vaknar nästan varje natt vid 3-4-tiden och har stora svårigheter att somna om, trots att jag nu sett till att få eget sovrum.

Önskemål:
    Övriga deltagares bästa tips- och tricks, t ex för att komma ihåg att ta alla tillskott i rätt tid.
    🙂

2016-11-17 kl. 22:40 #947
    Jenny L
    Deltagare

TILLÄGG:
    Jag menar såklart att ROTATIONEN fungerar fint med vissa undantag. Elimineringen är jag stenhård med.

Glömde också skriva att jag kollat mina sköldkörtelvärden igen och både TSH och T4 ligger bättre än tidigare medan T3 fritt är sämre. P g a sömnsvårigheter och mycket hjärtklappning har jag ändå i samråd med min läkare på VC bestämt att minska Levaxindosen med 50 mikrogram per vecka.

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Topic Tags