• 2016-11-10 kl. 23:10 #927
    Jenny L
    Deltagare

Det är fortfarande mycket, saker jag inte kunnat råda över. Till ett redan fullt schema har vård av närstående i mitt hem tillkommit.

Kosten: Jag kör stenhård eliminering och roterar överlag mycket bra med undantag för att det slinker in en och annan produkt med risinnehåll lite oftare än var 4e dag.
    Hamnar dock ofta i panikmatlagningsläge för sent på kvällen och har bestämt mig för att till helgen försöka göra ett rullande 4-dagars schema och förbereda det jag kan när jag är ledig och se till att jag har snabblagade alternativ mina långa dagar.
    Mår mycket bra av kosten och känner mig inte alls sugen på att börja introducera de gula grejerna än. Vill absolut inte riskera något.

Sköldkörteln: Ligger bättre än tidigare i både mina TSH- och T4-värden, dock sämre i T3 som ligger under referens.

Motion: Rör mycket på mig i form av promenader och kompletterar med yin-yoga som jag försöker få till 3 gånger i veckan.

Sömn: Extremt dålig vecka när det gäller den… Väcks flera gånger per natt och har ofta stora problem att somna om. Blir väldigt stresskänslig när jag sovit för lite så nu; Godnatt!
    Ses imorrn!

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.