• 2017-05-13 kl. 16:23 #1176
    Diddi
    Deltagare

Hej!
    Skriva ja. Kul. Jag mår bra. Ingen feber och krämperna ungeför som vanligt. Om jag äter det jag ej tål så får jag symptom på tungan. Det känns bränt och så kan jag få blåsor. Och av vissa födoämnen eller ibland så svider det i ansiktet, typ över ögonbrynen och pannan som om det vore en brännskada. Allt detta var som bortblåst under rotationsdieten. Inte bara för att det var rotation så klart utan för att jag var superduktig på att inte missbruka föda/livsmedel 🙂
    Förra helgen var jag sjuk. Hade värsta influensan som yttrade sig så jag ibland funderade på om jag hade någon sjukdom i skallen. Det började med att mitt vä knä bidde sämre och sämre. Det sved och det sved så småningom i hela vä ben 🙁 inte nog med det sen började det svida i nedre bakhuvudet. Samma svidande känsla som i knät.
    Men nu är jag frisk och vid tangenterna. På jobbet t om.
    Jag har sätt in vitaminerna igen. Började med C-vitamin, järn. magnesium. Sen Q10 som jag slutade med vid studiens början, B-vitamin, multivitamin, D3, Selen, Kelp, Jättenattljuskapslar, MMS-pulver, Omega3+6, L- ……. och nu sist Zink.
    Äter något sött varje dag – tills jag slutar 🙂

2017-05-29 kl. 18:43 #1186

De symtom som du erfar när du kliver av stigen som utgör balans, är intressanta och ganska ovanliga i min kliniska erfarenhet. Det är ju betydligt vanligare med magproblem, hud, muskler eller huvud. Men det är fascinerande att vi är så olika, och det är också det som är svårt i mitt yrke.
    Vi får talas vid den 9:e vad gäller kost, tillskott och annat. Det ska bli roligt att ses igen. /Sanna

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.