Har slutat med alla kosttillskott, nästan. Tar artic rot vid behov vid lunchtid då och då för att orka med eftermiddan på jobbet. Har inte känt nåt speciellt efter att jag slutat med kosttillskotten. Jag har ju iof aldrig ätit full dos, eftersom min kropp sagt ifrån och reagerat med illamående och huvudvärk.
Tröttheten och energilösheten kommer och går. Tycker ändå att jag har fler bra dagar nu än under vintermånaderna.
Matdagboken får jag bara inte till. Känner mig stressad av bara tanken att öppna datorn och skriva, det tar emot ordentligt.
Fortsätter med mina promenader, blir fler steg på lediga dagar. Har inte varit i simhallen på 2 veckor men imorgon är jag ledig och ska dit och simma och basta.
Sockersug har jag haft hela tiden, så det har varken blivit mer eller mindre, eftr att jag slutat med kosttillskotten. Det verkar som om inget hjälper mot det. Har provat kokosfett på kvällen men det funkar inte heller. Sockersuget sätter igång vid ungefär 18-tiden och håller på under kvällen.
Magen funkar bra varje morgon, inte haft några sådana problem.
Värk i leder och muskler har jag en hel del. Äter Alvedon vid behov. Tycker också att jag blivit mer svullen runt ögonen, i händerna och i fötterna, speciellt på morgonen. Så har det varit i någon månad.