-
2017-03-09 kl. 14:06 #1109
Jenny L
DeltagareInga tillskott, har fortsatt bra med energi men det har dykt upp en del krämpor i mage och leder. Jag har inte gått upp i vikt men jag känner mig svullen över magen på ett sätt jag inte gjort sen innan studien började.
Tycker att jag har lyckats ganska bra med att fokusera på min hälsa och komma ihåg vad det är som är viktigt på riktigt, trots att jag har ett mer eller mindre konstant jobbsnurr i mina tankar. Planerar in vilokvällar för mig själv för att även orka umgås med vänner som ju ger mig massa härliga känslor.
Stress:
Hanterbar. Har haft tokmycket på jobbet men blivit bättre på att acceptera att jag inte hinner med allt. Behöver fortfarande bli bättre på att inte jobba över…Yinyoga och meditation är ännu de bästa verktygen. Andas i relaxatorn och tejpar munnen på nätterna.
Träning:
Promenader, cykling och yoga då.Sömn:
Det känns som om jag har fått mycket bra kvalitet på min sömn, vaknar inte längre mitt i natten som jag gjorde varje natt förut. Haft svårt att lägga mig i tid för jag har jobbat så sent och behövt varva ner och fixa med grejer hemma på kvällarna.Kost och rotation:
Eliminering som tidigare, har tagit bort mandeln igen. Tyckte plötsligt att det kliade i halsen när jag åt det. Roterar, i princip i alla fall. Är rädd för att plocka in sakerna på elimineringslistan så jag gör inte det.Övrigt:
Trög mage. Stela leder, vilket jag inte haft på flera månader. Kan inte låta bli att misstänka samband mellan ledstelheten och tillskotts-stopp. Är också nere på ett dagligt PH på 5,6 sen jag slutade med tillskotten. Surt. (Ja, jag har bott i Gbg) 😉
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.