-
2017-03-11 kl. 19:55 #1113
Annika
DeltagareSedan vi sågs senast den 24/2 så har jag mått helvisset hela tiden.
Jag sa när vi träffades att jag började känna mig tröttare och energin var inte på samma nivå som innan. På söndagen var det dags, ett jätteras och jag drabbades av en förlamande trötthet och all energi försvann. Allt intresse för att laga mat som jag har haft det senaste halvåret var putsväck.
Helst hade jag velat ligga under täcket och gömma mig och inte ätit nåt heller. Det här har hänt flera gånger och då brukar det hålla i sig några veckor eller månader.
Men…. på fredagen, dagen efter jag hade tagit den första penicillindosen mot borrelia, så märkte jag faktiskt en förändring. Jag var fortfarande väldigt trött men inte på samma förlamande sätt och matlagningsintresset har återvänt.
Nu är jag sjuk sedan i onsdags i något influensaliknande och mår riktigt visset. Jag är ändå inte så sjuk som jag brukar bli, har bara lite förhöjd temp. Jag har tagit influensaspruta.
Matlagningen har inte blivit nån höjdare de här veckorna men jag stoppar i mig nyttigheter så gott det går.När vi träffades den 24 så hade jag precis börjat ta kosttillskotten så smått efter mer än två veckors uppehåll men slutade därefter mer eller mindre omgående.
Jag kommer att fylla i kostdagboken men delar inte upp det på olika måltider. Det orkar jag inte och har bara skrivit upp rakt av vad jag har ätit.
Ska ta mina blodprover på måndag om jag inte mår för dåligt.
- Detta ämne redigerades för 6 år, 6 månader sedan av Annika.
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.