• 2016-11-23 kl. 22:49 #962
    Annika
    Deltagare

Med dieten och kosttillskotten går det fortsatt bra.
    Har missat några gånger i dieten pga av att jag läst fel på dag så det kanske har gått 3 dagar emellan och inte 4. Men jag är ändå nöjd med vad jag åstadkommer.
    Just nu har jag haft så mycket omkring mig så det har väl inte blivit de mest fantastiska matkreationerna men det kommer att bli bättre.
    Dricker bara te och vatten.

Jag har inte mått så bra i veckan. Fick nåt influensaliknande i torsdags. Alla symtom men utan feber. Har varit helt slut i 5 dagar och hållit mig inne men det är så gott som borta. Pga detta har jag sovit riktigt dåligt så jag är väldigt trött.
    Jag har fortfarande konstant ont i magen och känner mig uppsvullen i kroppen. Jag tänker boka en tid med Sanna.
    B12 verkar fortfarande. Känner mer lust och energi även om jag inte orkar så mycket. Har mer lust att göra något.
    Jag har fått mer hjärtklappning på senaste tiden. Det går inte snabbare men jag känner varje hjärtslag och det gör ont i bröstet. Särskilt irriterande är det när jag ska sova. Har haft det förut men det har varit bättre en tid för att nu ha kommit tillbaka.

Just nu är jag lite stressad. Har mycket jag behöver göra men kommer ju som vanligt inte till skott. Ligger alltid flera steg efter och så har det varit i många år. Ibland lägger jag mig på sängen och gör avslappningsövningar. T.ex yoga nidra som jag tycker är bra. Har inte kommit ihåg tappning.
    Annars när jag blir stressad så brukar jag tänka på andningen och andas sakta in och ut med magen. Det har räddat mig många gånger genom åren och jag blir lugnare och mindre stressad.
    Har inte orkat motionera, kommer inte heller ihåg. Men känner ändå mer lust och vill.

Sömnen har som sagt varit dålig den sista veckan men det blir mindre stress nästa vecka och då kanske jag får stil på det och lägger mig som jag ska.

Vad vill jag prata om i gruppen? Jo, det skulle t.ex. vara lite intressant att höra vilka problem de andra i gruppen har av sin hypotyreos. Är det fler som har lika dåligt minne som jag?

Jag har fyllt i enkäten och hoppas att den har kommit in som den ska.
    Jag har varit dålig på att fylla i matrapporten men jag har allt i Lifesum så det kommer.

Ha det bra
    Annika

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.