• 2016-11-17 kl. 17:22 #944
    Diddi
    Deltagare

1) Hur det går m diet + tillskott
    Svar: Det går bra med dieten, bara det att det känns så ofritt. Att behöva köpa mat fast jag har hemma som inte duger förrän om 2 dagar etc. Kommer ihåg nästan att ta alla tillskott. Svårast förmiddag då jag oftast kör 100% när jag kommer t jobbet fram till lunch.

2) Allmäntillstånd och ev förändringar i hur ni mår, dvs ev nya symtom o/e förbättringar
    Svar:Allmäntillståndet är bra. trött bara, Behöver semester o. det har jag nästa vecka. Benet har blivit aningen sämre men det beror nog på att det inte finns tid för egen sjukgym vissa veckor.

3) Stressnivå och vad ni provat för hanteringsstrategier
    Blir stressad av att tänka att jag skall också göra antistressövning. Jag är ej stressad, faktiskt!

4) Hur det gått att öka fysik aktivitet. Svar: Bra. Hinner upp till 15 tusen steg vissa dagar.

5) Sömn Svar försöker sova 8 timmar men på tis+tors då jag jobbar tills kl 22 o är hemma 23 blir det sämre eftersom jag behöver gå upp 3 timmar innan jag börjar, 1 timme för hunden, 1 timme för mig inkl frukost 0 en timme resa. På fredagar måste jag åka 7,30 för att hinna till Projektet o då får gå upp 5.30 – jobbigt.

6) Ev önskemål om vad vi ska ta upp i gruppen – Svar: OM det skulle finnas önskemål om att börja senare på fredagar? så är jag PÅ.

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.