• 2017-02-19 kl. 21:52 #1087
    Marie
    Deltagare

Tillskott: Har inte börjat med tillskotten än. Har som målsättning att komma igång igen. Ser fram emot det!

Stress: Ganska hög stress, fick en 28-dagars kur med magkatarrtabletter (omeprazol). Magkatarren nästan borta efter 7 dagar användning.

Träning: Kort promenad ca 10-15 minuter 2ggr/vecka med äldsta sonen. Härligt! Har kört klart med Andningsträningen men känner ingen skillnad förutom att när jag andas på det sättet så slappnar jag av och stressen rinner av mig.

Sömn: Fortsatt med Imovane. Från och med vecka 7 halverar jag dosen och somnar gott på den ändå. Men vaknar som vanligt mitt i natten. Någon gång har jag tagit andra halvan då jag vaknat vid 02, ibland har jag tagit en vanlig Melatonin och halvsomnat. Då jag inte tar något så är jag vaken och/eller halvsover till klockan ringer.

Mat: Har periodvis valt att inte utesluta varken mjölk- eller glutenprodukter. Men återkommer ständigt till att jag mår mycket bättre när jag utesluter! Så det är min målsättning av i största möjliga mån utesluta detta. Roterar inte maten, men äter mycket variationsrikt.

Allmäntillstånd/symtom: Har återfått en del av de symtom som jag hade innan den uteslutande dieten såsom svullnad i händer och fötter, samt ökat midjemåttet ganska mycket. Vikten har dock stått still december-februari. Åter mycket harkling/hosta, men även mycket torrhosta. Även ömma bröst och ont i livmodern/äggstockarna. Har fått inflammation i ögonlocket, efter en förkylning som inte riktigt vill ge med sig.

Övrigt: Har sedan mitten av januari börjat med Lio 10 mcg/dag. Känner mig mycket mer fokuserad. Ibland på kvällen har det pirrat till i hjärttrakten i några sekunder. Ph-värde vecka 7: 6,02. Senaste jod-testet jag gjorde hos Sanna: märket var borta kl. 21.00 samma kväll.

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.