• 2017-05-24 kl. 09:37 #1179
    Veronica
    Deltagare

Äter det mesta nu men väldigt lite gluten, det blir isf mörkt rågbröd. Försöker tänka på rotationen och det funkar till 70%.

Försöker att gå till simhallen 1 gång i veckan. Det känns jättebra efteråt. Annars består motionen av promenader och lite hemmagymnastik några ggr/vecka i 5-10min.

Kosttillskott som jag äter är Selen, zink, magnesium, d-vitamin, ashwaganda, probiotika, b12. Daily. Tar inte alla varje dag utan varvar olika dagar.

Tröttheten, energilösheten kommer och går. Sover mycket. Har snart semester och har gått ned till halvtid resten av sommaren. Ska vila upp mig ordentligt nu.

Har värk i leder och muskler. Är svullen runt ögonen, händer och fötter, speciellt på morgonen när jag vaknar.

2017-05-29 kl. 18:28 #1183

Låter bra att du ska vila nu. Låter också bra att du tar dig till simhallen och promenerar.
    LIkaså att du tar tag i kosten och 70% är gott nog. Jag hoppas att när du har mer tid för dig själv, återfinner ork, så att du kan titta igenom det vi har givit information om och då börja hitta det som passar dig och som du känner är möjligt att vidmakthålla under en längre tid. Som Lisa och jag har sagt, så tar det tid för kroppen att återfå balans efter en längre tids obalans. Vi ses nästa fredag! /Sanna

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.