• 2016-11-16 kl. 21:00 #937
    Margareta
    Deltagare

Kosttillskott: allt funkar bra
    Mat: ibland så gör jag inget matschema och då faller allt. Tror att jag kan äta apelsin, t.ex, och när jag sen tittar i papprena så är det två dagar sen jag åt just apelsin. Ska man behöva planera hela tiden? Troligen, om man är som jag. Men inte kul.
    Syndade med ett halv glas vin under en hel kväll (mina systrar firade min födelsedag i efterskott) Ingen reaktion i alla fall åt något håll.
    Humör/ork: mår mycket bättre denna vecka, inte så låg som förra. Ögonen är röda igen och kliar lite.
    Stress: går ganska bra, trots en vattenläcka i badrummet, allt måste göras om. Gillar inte hantverkare, förstår inte deras språk. Men det blir nog bra. Hela veckan har jag något program, jobb, klassträff, kalas, barnbarn…. trött men i morgon är jag ledig.
    Napp och tejp: Första två nätterna sov jag som en stock. Wow känsla!! Vaknade en ggr och kände – munnen är stängd, då ska också ögonen va stängda, och somnade om direkt. Tredje natten däremot urusel. Fullmåne?
    Motion: försöker verkligen få till att gå minst 10 000 steg /dag. Ofta lyckas jag och då kan det blir 14-15 000, ibland 5000. Jag försöker.

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.