• 2016-12-21 kl. 18:13 #1014
    Margareta
    Deltagare

Veckan som gott har varit ok.

Mat: jag provade att lägga till ananas, och fick ont i magen. I går la jag till avokado, men åt samtidigt en himla massa hommus. Blev gasig och lite olustig i magen. Inte ont och inte svullen, så jag tror det var för mycket av hommusen. Jag väntar några dagar och sen tar jag GETOST, som jag längtar ihjäl mig efter. Hoppas ….
    Ett tag testade jag rotationen utan att skriva upp, men det funkar inte för mig. Måste skriva, annars glömmer jag.

Sova: ruckar lite på tiden, vill inte riktigt lägga mig 21.15 (för att hinna läsa till kl 22). Men jag sover bäst faktiskt om jag lägger mig tidigt, så jag får skärpa mig.

Andning: svårt att få till det med nappen, fast jag tror jag behöver den. Tejpen är jag duktig att använda.

Träning: går ca 10 000/dag. Det känns bra.

Tillskott: jag tar mina piller som jag ska. Har även börjat med ph-blans och då blev ph värdet perfekt på en gång.

Avslappning: har fått i uppgift att göra något avslappnande per dag. Jag gick på lymfmassage, och då fick jag ner pulsen och sov mycket gott efteråt.

Slut för idag!

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.