-
2016-11-30 kl. 20:17 #978
Margareta
DeltagareMår väl ganska bra. Har hög puls 85-94 i lugnt tillstånd. Inte vilande, men smålunkande hemma. Andas en hel del i nappen, men blir lite stressad av den. Därför gör jag det ofta, tänker att då behöver jag den extra mycket.
Idag är min mage svullen, undrar om jag fått i mig smör eller nåt. Jag gjorde ghee, men det kom lite av det undre lagret med, Kan det va så illa? Jag tänker som så, att jag lyssnar mycket mera på min kropp.
Ska resa iväg på släktträff i Schweiz med allt vad det innebär med mat och annat. Jag har med mig pillerna, pulvret, napp, nötter i olika påsar……..ska göra så bra jag kan för att vara mätt på rätt sätt. Men en prövning blir det nog. Jag är nog stressad av att jag har så mycket som måste planeras innan jag åker iväg. Badrummet som hade vattenläcka…killarna som jobbar där måste ha helt klart för sig vad jag vill ha,eftersom jag åker bort, så jag måste vara steget före och bestämma små och stora detaljer som kakel, var lägger jag nyckeln, får duschen plats……får inte glömma nåt. Men nu är det nog färdigplanerat. Världen går inte under, men det underlättar deras arbete.
Jag och min Buddy, smsár till varandra peppande tillrop, varje dag. Och det känns bra att få denna lilla pepp. Framför allt bli påmind om att det går att göra lite lite för att må bättre. Att man har ett val.
Träning går bra vissa dagar, andra sämre.
Sömnen är varierande. Och jag sover bäst när jag gått minst 10 000 steg.
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.