-
2017-01-30 kl. 11:43 #1065
Margareta
DeltagareHur jag mår?
Bra, i det stora hela. Är ganska lugn och harmonisk. Känner sen ett tag att jag vill ha lite mera jobb. Behöver nåt att göra. Jag VILL, och det ser jag som ett tecken på att jag mår bättre.Mat/rotation?
Jag skriver inga listor längre, utan äter nog som jag ska enligt rotationen vi lärt oss. Har lagt till en del av det jag får äta, och det går bra. Är så lycklig över att jag kan äta get och får ost.
Har gjort egen surkål (men kom på att jag tagit salt med jod i, så jag gissar att jag måste göra nytt. Slänga?)
Benbuljongen blev jättebra. Känner mig stolt över dessa produkter jag lärt mig att tillaga.
Jag känner direkt om jag inte äter tillräckligt med olja (cocos, oliv…) blir då hård i magen. Jag har kommit på att jag nog alltid varit förstoppad. Inte fattat det tidigare.Kosttillskott?
Det går bra, men vet inte riktigt om jag ska äta alger. Äter kelp (2 st) varje dag. Vid nåt tillfälle fick jag spänningar i brösten. Vet inte vad det kom ifrån, tänkte på kelpen. Vad säger Sanna?
Jag äter det som jag har och ska.
MEN dessa B12 från England, vete tusan om det går troll i dessa. Först beställer jag fel, och nu när jag gör rätt, kommer de inte. Vet inte om jag gjort något fel i beställningen. Jag blir så trött på mig själv. Och att jag handlar åt andra som litrar på mig. Tänker att jag måste acceptera att jag inte är perfekt, gör så gott jag kan. Men det är inte lätt.Träning?
Går mellan 8-13000 steg varje dag. Kunde bli mera!! Dessutom går jag på medicinsk yoga 1gg/vecka, bastar i min IR-bastu 1/gg/vecka och försöker torrborsta.Olipulling har jag provat två ggr och tänker att direkt efter att levaxinet lösts upp, ska jag oilpulla, för då måste jag i alla fall vänta med frukosten. Spara tid.
Fick frågan om ett jobb igår, och fick lite hjärtklappning eller i alla fall stresspåslag. Tänker jag ska i alla fall testa. Mina tankar behöver inte vara rätt.
Andning?
Jag tejpar 100%, nappen har jag så svårt för. Förstår inte varför, för när den väl är i munnen är det inget problem. Jag gör pliktskyldigt denna 28 dagars pina.Härom natten var det som att jag BRANN. Det var 8 gr i sovrummet och jag kokade invärtes. Hade varit på middag (2 glas vitt vin) och bio (popcorn). Jag som äter så lite kolhydrater i vanliga fall. Kan det ha varit detta, kolhydrat chock? Sanna?
Läster häftet med Acceptans, mycket kloka ord och tankar i detta häfte.
Allt för denna gång
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.