• 2017-03-12 kl. 19:09 #1118
    Margareta
    Deltagare

I stort:
    Bara bra. Har mycket energi, söker jobb, tar långa promenader med hund (rekordet var 17 000 steg en dag)

Mat:
    Rotation blir nog 90% perfect, skriver inget i förväg. Men äter inget jag inte ska, förutom chips ibland och något glas vin. Men mera hungrig tror jag. Men det kan ju bero på att jag rör mig så mycket mera.

Sömn:
    helt ok. Någon natt vaknade jag av att rådjur skällde utanför fönstret, och samma natt att min lånade hund började skälla. Så natten blev inte så lång, men annars sover jag ca 9 timmar.
    Jag är nog lite för varm – rummet är iskallt (14 gr) och jag har bara en tunn filt, och tycker det är varmt. KRAMP i benet (alltid höger ben) har kommit tillbaka. Jag vet att jag måste stretcha innan jag går och lägger mig, men glömmer bort det.

Energi:
    eftersom jag känner mig ganska pigg, har jag sökt flera jobb och även jobbat på en begravnings mottagning. Jag var inte helt slut när dagen var över, vilket känns skönt.

Aktivitet:
    Jag går på yogan och dessa långa promenader (eftersom jag varit hundvakt) I går gick jag 1.tim 25 min i rask takt ( 15 000 steg) och var sjöblöt när jag kom hem. solen sken och det var jätteskönt.
    Nu är hunden lämnad, hoppas jag kan fortsätta va så aktiv utan hund.

Avföring:
    cocos är toppen. Tar jag en ordentlig matsked varje kväll, då är magen perfekt på morgonen.

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.