• 2017-02-22 kl. 16:40 #1089
    Margareta
    Deltagare

Huu så ruggigt ute. Snööö och slask. Fryyyser.

De sista tre veckorna har varit helt ok.

Motion: flera dagar är jag uppe i närmare 15 000 steg/dag. Kommer på mig själv med att tänka ”vart kan jag gå”. Har svårt att bara gååå, vill ha ett mål..
    Försöker sjunga och dansa hemma, medans jag städar eller annat. Det blir så mycket roligare och jag mår jätte bra av det. Avslappnande och rogivande och lite motion på samma gång.
    Gick på ett jättekämpigt yoga pass, men kände att jag bestämde hur mycket jag orkade. De andra va myyyyycket duktigare, men det gjorde mig ingenting . Var öm i musklerna i flera dagar. Men på ett skönt sätt.
    Fortsätter med med-yogan varje vecka.

Mat: roterar utan att skriva ner någonting , och tänker som Cecilia sa till mig när hon tog prover på mig. -vad har jag inte ätit på länge! Bra tanke, tycker jag. Men saknar bröööd. Finns ju bara knäcke i olika varianter. Skulle vilja sätta tänderna i mjukt bröd. Utan ägg, mandel…

Har inte fått i mig något som gjort mig svullen eller nåt annat. Äter chips ibland, kan bara inte låta bli. Men inget socker, inget av det jag inte ska äta.

Vardagsrutin med torrborstning, oilpulling och citronvatten är nu rutiner. Samt tillskotten, cocos, andningen och tejpa munnen. Benbuljong och guldmjölk vill jag få in ordentligt. Knackning har jag inte behövt, känner mig inte så stressad.

Magen: fattar nu hur magen ska tömmas (hmm) tar lite mera cocos när jag blir lite hård. Det sista jag gör varje kväll är att ta en msk cocos och då funkar magen perfekt.

Sömn: går hyfsat: 8 av 10 nätter sover jag från ca 22.15-07.30

Vikten är ganska konstant pendlar lite mellan -6-8kg

Var på toning och det var MAGISKT, jag blev gråtfärdig av kärlek till livet….varför lägger vi på oss så mycket bagage. Exhale the bullshit, läste jag nyss och det är så klokt.

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.