Veckan som varit har jag mått illa, kräkts, rapat, varit trött, haft ont i ländryggen, inte kunnat sitta pga ont i bak-låren. Först var det bara illamående och kräkning i vecka 10 , men kom tillbaka under en dag i vecka 11 med resten av symptomen. Tog faktiskt en iprem, smörjde låren med ”tigerbalsam” och fick då sova bort smärtan.
Torr i näsan med sår och svullnad.
Har inte orkat med så mycket annat.
Fick en stressig dag:
Jobbade som vikarie åt en dagmamma, men jag insåg att det inte var ok för mig. Det tog så mycket energi och oro av mig. (sov uruselt, var stressig i kroppen, kunde inte sova, knackade, andades….)Men så modig var jag inte att jag sa det till henne.
Jag gick hem och hade på natten en knäpp /äcklig dröm. Tog upp drömmen på drömkursen, och fick den förklarad att jag har nåt inom mig som ska ut, att jag blir liksom förstoppad om jag inte släpper ut det. Blev helt säker på att det hade med detta att göra, så jag meddelade att jag inte skulle fortsätta. Jag blev befriad och hon blev glad att jag var ärlig och sa som det var.
Gick direkt in på ett café i närheten och sökte jobb. Hahah, jag fick det inte, men jag är modig som vågar.
Jobbade på en begravning, och det var både roligt och gick bra. Faktiskt var det 2 st, så min totala arbetstid var 7 timmar. Det var länge sen jag hade en heldag i tjänst. Jag var jätteglad efteråt och inte trött i fötterna heller.