-
2016-12-04 kl. 21:57 #985
Jenny L
DeltagareTillskott:
Tar alla och det funkar bra förutom att jag fortfarande ibland missar mellanmåltids-pillren och måste ta dem TILL maten istället.Stress:
Fortfarande väldigt mkt omkring mig, nära anhörig akut diskbråcksoperation, jobbflytt och jag, blir, sjuk. Däckar i feber och en förkylning som sätter sig så illa i halsen att jag måste tillbringa större delen av veckan i tystnad. Hängig och håglös men också mindre stressad eftersom jag i hög grad kunde tillåta mig att vara sjuk.Träning:
Verkligen inte. Sjuk ju.Sömn:
Sover faktiskt bättre. Vaknar fortfarande till flera gånger varje natt men ligger inte vaken timmavis som tidigare. Lyckas komma i säng vid 22 flera kvällar. Det verkar också vara ett av plus-en med sjukligheten.Kost och rotation:
Fungerar bättre och bättre. Tycker att fyra dagar går ganska fort, vips! får jag äta favoriterna igen. Till exempel valnötter och avocado.
Har i desperation tagit både KanJang och Echinacea som jag alltid brukar när jag är sjuk och har låtit bli att läsa innehållsförteckningen…Övrigt:
Håglösaste veckan sedan studien startade. Såklart antagligen för att jag inte är kry. Är väldigt torr i huden och har fått tillbaka eksem som varit lugna i flera veckor. Försöker förstå varför. Undrar om det kan var Echinacean eller KanJangen.Har p g a förkylning med äckelhosta och munsår varken tejpat mig eller andats i relaxatorn över huvud taget.
- Detta ämne redigerades för 6 år, 9 månader sedan av Jenny L. Anledning: Missade att kommentera Relaxatorn
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.