• 2017-02-23 kl. 21:26 #1095
    Jenny L
    Deltagare

Två heltidsmånader avklarade på jobbet och det känns ändå som om krafterna vänder åter!
    Tillskotten:
    Tar nu Daily, B-komplex från Mia Lundin, Adenocylcobalamin, E-vitamin, D-vitamin, Selen, Zink, Järn, Magnesium och UltraTarm.

Har ännu inte skickat in Candida-testet men planen är att göra det i början av nästa vecka.

Jag tycker att jag mår väldigt bra just nu. Har fortfarande mycket jobb i huvudet men har tillit till att jag ska lyckas hålla fokus på hälsan och förändra min situation.

Stress:
    Ganska hög men jag tycker jag lyckas hantera den ganska bra. Ser vad jag behöver förändra och närmar mig saker på nya sätt. Har använt relaxatorn varje dag sen senast och jag vet inte om det är den som hjälpt men blodtrycket har gått ner.

Mediterar i stort sett varje morgon och yinyogar flera gånger i veckan. Det är såå bra för mig!

Träning:
    Promenader, cykling och yoga då.

Sömn:
    Helt ok, men något för få timmar. Det har varit en del pyssel kvällstid senaste veckan, har behövt sitta vid datorn innan läggdags men kommer ha det som en princip att ha två skärmfria timmar innan läggdags.

Kost och rotation:
    Eliminering som tidigare. Har enormt svårt att hitta på frukostar. Roterar hyfsat igen.

Övrigt:
    Har ganska mycket ”tunga” och oregelbundna hjärtslag. Fortsätter att gå ner i vikt. Har nu gått ner 14 kilo. Om fem kilo är jag nere på den vikt jag hade innan jag blev sjuk för tio år sedan. Trodde inte det var möjligt!

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.