-
2017-02-02 kl. 21:28 #1074
Jenny L
DeltagareHar just klarat av min första heltidsmånad på jobbet sen september 2015. Är enormt trött på kvällarna och helsåsig i huvudet som är fullt av jobb-issues. Går omkring som en zombie och längtar efter helg. Då mår jag bra!
Tillskotten:
Tar nu bara Daily, B-komplex från Mia Lundin, E-vitamin, D-vitamin, Selen, Järn, Magnesium, Mage/Tarm och Caprylsyra.Har undrat mycket över om jag lyckats bli av med min Candida så nu har jag med Sannas hjälp fått beställt ett test som jag ska göra för att få veta hur det står till med den saken. Men, instruktionerna är på engelska och det var massa saker jag skulle låta bli att ta si och så många dagar innan testet så jag har inte vågat göra det. Hoppas kunna rådfråga Sanna imorgon.
Jag åt ju 8 Detoxkapslar om dagen i en månad och mådde inget vidare när vi sågs senast. Gjorde uppehåll som Sanna föreslog och redan efter 1 vecka försvann ledvärken, tröttheten och tungsinnet. Sen har jag letat efter detox-info här på sidan men inte funnit någon, för jag vill veta mer om anti-oxidanter mm för att underlätta för kroppen att ta hand om alla gifter jag är full av och som verkade frigöras när jag tog den där högdosen Detox-kapslar.
Stress:
Tyvärr rätt hög. På grund av jobbet. Ny kollega, nya konstellationer, mer ansvar, med mera. Kör tapping, har andats i relaxatorn varje dag, sovit med tejpen sen 2 januari men har ändå dessvärre fått högt blodtryck igen. Jättetråkigt.
Mediterar varje morgon, yinyogar flera gånger i veckan och försöker hålla mig till rutiner som jag vet jag mår bra av.
Hoppas att det ska bli bättre och att jag ska få rutiner även på jobbet när vi bott in oss och blivit ett team med nya kollegan. Ska också försöka ge sjutton i att jobba övertid.Träning:
Promenader, cykling och yoga då.Sömn:
Har börjat lägga bort telefon och dator minst två timmar innan jag lägger mig. Sover bättre och kommer ner i många fler timmars djupsömn! Tror det finns ett samband.Kost och rotation:
Eliminering som tidigare. Har svårt att hitta på frukostar. I förra veckan när vi skulle ha kickoff och inte luncha förrän kl 14 så fick jag lite panik för jag vet att jag brukar vara svimfärdig vid 12. Så, jag stekte mig en entrecote till frukost! Galet men gott och funkade ju jättebra för mig att stå mig på. Har inte helt fått ordning på rotationen sen fusket med den i jul. Det har blivit valnötter flera dagar i rad då och då. Likaså potatis.Övrigt:
Är inte riktigt på topp. Men kämpar på. Ser fram emot att sätta mig in i och börja med ACT-kompendiet när jag kommit in i det här att jobba heltid. Om nån månad förhoppningsvis.
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.