Tillskott: Samma som förra veckan, har inte skaffat några nya istället för dem som tagit slut.
Stress: Hanterbar. Har varit väldigt tydlig och ämnar fortsätta vara det. Mår bra av det. Men anar att jag, inte minst på jobbet, ses som en smula obekväm. Mediterar på morgonen, ibland i kombination med tapping – mycket bra.
Känner mig också ofta dimmig i huvudet. Stressar dock inte upp mig över det utan försöker se till att få luft och luckor för egna uppbyggligheter eftersom jag vet att det är helt livsnödvändigt för mig.
Träning: jublar åt att träningscentrets nya vårschema innehåller många fler yinyoga-pass än tidigare och har kört 5 den här veckan. Härliga morgnar när jag får starta så.
Kost och rotation: Tycker det är svårt att få till det bra nu när jag även ska undvika gryn. Rotationen blir lidande och jag äter samma ofta två dagar i rad.
Övrigt: Tycker det är riktigt jobbigt att inte veta om jag lyckats bli av med Candidan som visade sig i blodet på mina första tester.
Tycker också att det känns sorgligt att jag mår sämre i kroppen igen – leder och mage.