Tillskott: Fortsätter med de nya jag fått och de som finns kvar av gamla ransonen. Har inte köpt nytt av de som tagit slut: Jättenattljusolja, C-vitamin, Adrenoplus, Saccaromysis och UltraInflamX (som jag f ö saknar jättemycket! och som jag tyckte så illa om i början)
Stress: Jobbar aktivt med stresshantering och finner att det är mycket lättare för mig att ta mina egna behov på allvar än det varit tidigare i mitt liv. Jag har också märkt att det finns en styrka att hämta ur ilskan, medan ledsnad mest gör mig förtvivlat trött och nedbruten. Uppmuntrar mig själv att bli både arg och att vara tydlig. Har börjat jobba heltid för första gången på 14 månader och det känns bra. Inser att mycket av min sjukskrivningstid ägnats åt att ta hand om andra. På så sätt finns en sorts avkoppling i det nya läget med ett jobb som inte innebär samma känslomässiga engagemang.
Träning: fortfarande ”bara” promenader och yinyoga.
Sömn: Inget vidare. Väldigt uppbruten. Var hos goda vänner ute på en ö över nyår och förstod att djupsömnsmätningen på min garmin nog ändå funkar… Plötsligt kom jag upp i över 4 timmars djupsömn på en natt.
Kost och rotation: Rotationen nu heeeelt åt skogen! Men ämnar skärpa till mig på den punkten.
Övrigt: Fortfarande orolig i magen och ont i lederna.