• 2017-04-20 kl. 08:00 #1166
    Jenny L
    Deltagare

Samlar ihop 3 veckor i den här rapporten. Ingen större skillnad dem emellan.

Jag är trött och orkeslös och det spiller över på humöret.
    Det är som om jag kör på tvåans eller max treans växel, utan möjlighet att växla upp till fyran eller femman.

Saknar så mycket den pigga, vitala känslan i kroppen. Jag gick med raska steg till jobbet utan att bli andfådd det minsta. Cyklade i backar utan problem. Nu andas jag som en lungsjuk vid ansträngning och kroppen känns så tung, så tung.

Jag gör det jag ska. Jobbar heltid, svårt orka något alls efter en arbetsdag. Går på min yoga, helst 3 ggr/vecka. Sover med tejp och andas medvetet.
    Yngsta dottern har flyttat in hos mig och det är väldigt trångt. Har inte mediterat alls på morgnarna den här perioden.

Fick i slutet av mars reda på att mitt tarmprov visar att jag blivit av med svampen – hurra! men att jag har andra bakterier som jag, enligt Sanna, behöver bli av med. Vilka de är och hur detta ska behandlas vet jag inte.

Jag har ont i mina leder, främst fötter, höfter och axlar och har börjat gå upp i vikt. Känns tråkigt.

Stress:
    En del av vardagen. Andas och gör en del yogaövningar även under arbetsdagen.

Träning:
    Promenerar och cyklar. Tvingar mig ut trots att jag helst bara vill ligga i sängen.

Sömn:
    Oregelbundet. Bra ibland men cirka var tredje natt kass. Vaknar i gryningen och kan inte somna om.

Kost och rotation:
    Fortsätter eliminera men har plockat in kokos och ibland mandel. Tycker mig inte märka någon reaktion. Fortsatt svårt att känna vad jag behöver när det gäller maten. Har inte varit så noga med rotationen.

Övrigt:
    Känner mig ledsen över att jag uppenbart inte vet hur/klarar av att på egen hand ta vara på mig så att jag kan må så bra som möjligt. Tittar på burkarna med tillskott men har inte den blekaste aning om vad det är som fattas mig. Tydligt dock att det är något…

• Detta ämne redigerades för 6 år, 5 månader sedan av Jenny L.

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.