• 2017-06-07 kl. 22:49 #1200
    Jenny L
    Deltagare

Diet + Tillskott:
    Fortsätter eliminera, vågar liksom inte annat, undviker fortfarande också alla gryn. Undrar om jag behöver det?
    Sen jag fått veta att Candidan är borta händer det att jag tillsätter rörsocker, lönnsirap och agave i maten.
    Planerar att nu återinföra tillskotten ett i taget och har börjat med Magnesium, 1 kapsel till kvällen sen 2 veckor tillbaka. Märker ingen annan skillnad än att de kramper i vaderna jag ibland vaknat av har försvunnit.
    Tar även 10 Malva-droppar till natten emellanåt för att få bättre sömn.

Allmäntillstånd och förändringar:
    Fortfarande trött och går hela tiden omkring med den där obehagliga känslan av att inte vara riktigt närvarande, som i en bubbla. Mina bästa stunder av närvaro har jag på yin-yogan.
    Har fått en efterlängtad kolonilott, gläder mig stort åt det.

Stressnivå:
    Enormt mycket frustration på jobbet på grund av, i mitt tycke, ett mycket otydligt ledarskap. Det innebär en konstant underliggande stress som jag har svårt att påverka. Jag andas, jag mediterar, jag hanterar och letar lösningar men jag känner hur jag slocknar själsligt. En omfattande förändring behöver komma till stånd. Jag försöker orka söka efter nya jobb. Men är trött. Orkeslös.

Fysisk aktivitet:
    Promenerar och cyklar överallt. Yinyogar.

Sömn:
    Ganska dålig. Vaknar under småtimmarna och kan inte somna om.

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.