• 2017-03-23 kl. 21:04 #1134
    Sofia
    Deltagare

Hejhej!
    Skriver i efterhand här för jag har varit i Lund och Vimmerby i en vecka i samband med farfars begravning. Hade inte tillgång till dator som jag kunde logga in här på.

Mat:
    Har slarvat en del då jag halva veckan befann mig på resande fot. På det stora hela ok dock.
    Sömn: Sovit gott då jag varit ledig en del.
    Stress: Mestadels lugn pga ledighet, men även allmänt lägre stressnivå. JÄtteskönt.
    Motion: Hängde med på ett friskispass för första gången på evigheter, fick träningsvärk som heter duga. Härlig känsla att orka med ett helt pass, även om jag inte tog i så hårt.
    Övrigt och fråga: Har dragits med en långdragen förkylning och uppblossat sebboreiskt eksem i hårbotten. Kan inte låta bli att undra om det beror på att jag äter sädesslag igen som denna förkyning blev så långdragen. Förra förkylningen fick jag när vi uteslöt alla fröer och sädesslag, då gick den över på några dagar och jag var knappt snuvig alls då…. Eksemet i hårbotten har jag sluppit nästan ända sedan kostomställningen började, så det kändes märkligt att den blossade upp så kraftigt nu i samband med förkylningen.
    Sedan har jag undrat lite sen den senaste individuella träffen: eftersom mina antikroppar hade ökat sedan senaste interventionen med sädesslagen och b12+järntillksotten. Då trodde ni Lisa och Sanna att det beror på en underliggande virusinfektion som jag ev ådragit mig under min vistelse i Nepal. Jag kom på i efterhand att vi aldrig pratade om vad jag skulle göra åt det i så fall. Kan man få förslag på det?
    Noterade även att när jag jämförde mina tre provsvar så var det knappt någon skillnad på antikropparna mellan provtagning 1 och 2 (men andra värden mkt bättre!), däremot gång 3 hade antikropparna ökat rätt mycket. Beror det på de speciella tillskotten eller på uteslutandet av säddesslag?
    Allmänt: Känner mig allmänt piggare, att energitaket har höjts, att jag har lite stuns och marginaler igen. Har hittat ett lunk som funkar än så länge på jobbet.

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.