-
2017-06-18 kl. 17:14 #1206
Diddi
DeltagareHEJ ALLA PILOTISAR! 7 juni 2017.
Detta är från forskningspatient nummer 3; Diddi Kleifelt – Till Portalen egentligen.Det är bra med mig fast jag hamnat i sockerfällan. Är dock inte illa däran men varje dag blir det att jag äter något sött o. gott 🙂
Lider inte av det ännu. Bara då jag får i mig sött som är allergiframkallande som förra veckan då det bjöds på baklava 2 ggr. Dessa pistagenötter i kombo med gluten fick mig att känna mig bränd i munnen flera timmar men det var värt det.
Likaså blev jag allegisk mot ett godis jag fick på mors dag av sonen. Det var en hybrid mellan mashmellows och sura remmar.
Det som jag gör bra är att jag tänker på att inte äta samma sak ofta – utom frukosten. Där blir det sojayoghurt o boveteflingor med banan 5 ggr i veckan.
På morgonen gäller det att ha flyt!
Har inte mått så super igen som då när vi åt rotationskosten men skulle aldrig orka genomgå det igen när jag jobbar. Kommer ihåg att man kånkade runt på en ryggsäck full av mat. Ibland lunch, middag mellisar och kosttillägg.
Det var ett bra minne som sitter i hjärna o huvud. Nu har jag landat i ett lagomdålig/lagon bra tillstånd som jag har KOLL på.
Snart kommer jag äta socker 1 dag i veckan, samt dricka kaffe var 4e dag som passade mig.
Jag rör mig bra tack vare min vovve. Har ett snitt på 12 tusen steg/dag.
Kör vattengympa 2 pass i veckan. Skall köra 3 pass från i sommar och gm hösten. Till hösten börjar jag plugga 50 % o behöver sannerligen röra mig mer då.
Har en snitt puls på 65 slag/min. När projektet startade låg den på 60 slag/min.Vikt: med pyamas: 68 Kg
PH i urinen; 6.8
Jag är lite random med mina piller eftersom jag tror på det. Kroppen skall inte ha samma samma varje dag.
Mina morgonpiller tar jag alltid dock : C-vit, Järn, L-Tyroxin, Q10, Zink o. D-vit.
3-4 ggr veckan blir det: Omega 3+6, Jätteljus, b-vit, Multivitamin, Magnesium, Selen,Kelp, Mms-pulver
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.