Veckorapport 50 (8-15/12)
1) Hur det går m diet + tillskott
Det fungerar bra. Har fuskat flera dagar i rad med naturgodis som innehåller både socker och är youghurtdoppade. Är osäker på om jag äter tillräckligt med fett. Har ännu inte tagit itu med att kaloriberäkna måltider
2) Allmäntillstånd och ev förändringar i hur ni mår, dvs ev nya symtom o/e förbättringar.
Vissa dagar piggare, andra urtrött. Har slutat ta astmamedicin, verkar inte behöva den längre. Vågar jag lita på det? Fortsätter gå ner i vikt i lagom takt. -10 kg på 10 veckor.
3) Stressnivå och vad ni provat för hanteringsstrategier
Samma som förra veckan. Har ingen koncentration och känner mig stressad över alla metoder jag måste prova nu. Har inte hunnit se alla videos om andningstekniken ännu o har inte börjat öva ännu. Jag kan inte koncentrera mig ens för att läsa böcker. Har stresspåslag pga jobbet. Ska tack o lov vara ledig 20/12-8/1. Tänker bara fokusera på avslappning och övningar då.
4) Hur det gått att öka fysik aktivitet
Samma som förra veckan. Har inte tillräckligt med ork efter jobbet för att ta itu med ngt utöver mina dagliga steg.
5) Sömn
Ingen skillnad mot förra veckan. Funkar rätt bra, somnar oftast ca 22, men blir inte alltid det antal timmar jag vill ha. Vaknar alltid jättetidigt.