-
2016-12-08 kl. 19:47 #993
Cathrine
DeltagareVeckorapport 48 (24-30/11)
1) Hur det går m diet + tillskott
Kost och kosttillskott fungerar bra. Men jag har, trots mobilpåminnelser, missat vissa tider o fått ta flera tabletter tillsammans senare. Majoriteten av tiden fungerar det.
2) Allmäntillstånd och ev förändringar i hur ni mår, dvs ev nya symtom o/e förbättringar.
Märkte sist jag tog B12-injektionen att jag upplevde en liten förbättring av mina energinivåer. Som om jag får mer kraft på cellnivå. Skulle prova att ta två injektioner/vecka, i samråd med Lisa, men det blev inte praktiskt möjligt att träffas. Det vore nog lättare om jag fick recept på tabletter att lägga under tungan så att jag inte behöver vara beroende av att hitta tider för att få hjälp med injektionerna, eftersom det nu blir alldeles för glest mellan tillfällena. Jag skulle vilja se vad som händer om jag tar B12 tätare. Jag har fortfarande fem av 10 ampuller kvar, sedan jag köpte dem 27/9, så det känns inte som att jag har haft möjlighet att se någon effekt överhuvudtaget.
Min psoriasis i hårbotten är fruktansvärt jobbig, blir bara sämre.
3) Stressnivå och vad ni provat för hanteringsstrategier
Jag har fortfarande en gnagande stress på jobbet o har inte kunnat koncentrera mig tillräckligt för att stresshantera enligt de metoder vi lärt oss. Har ännu inte provat andningstekniken o övningarna. Det var strul med inloggning, men Anders lyckades ordna det till slut. Så jag har åtminstone börjat titta på hans videos.
4) Hur det gått att öka fysik aktivitet
Har inte haft tillräckligt med ork för att ta itu med ngt utöver mina dagliga steg.
5) Sömn
Funkar rätt bra, somnar oftast ca 22, men blir inte alltid det antal timmar jag vill ha. Vaknar som vanligt alltid jättetidigt.
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.